صفحه اصلي
.
.
آموزش
آموزش های آزاد
اخبار
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
بازديدها
برگزیده
جستجو
درباره دانشگاه
فرهنگی
کلاسهای الکترونیک
لینک های مفید
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
منو
منو
نظر خواهي
وام دانشجویی
همايش ها
ورود
وام دانشجویی
1400/8/19 چهارشنبهراهنمای ثبت نام وام دانشجویی
ثبت نام وام دانشجویی پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
وام دانشجویی دانشگاه پیام نور به صورت ترمی به دانشجویان داده میشود

.

دانشجویان دانشگاه پیام نور ملزم به پرداخت هزینه های مختلفی اعم از شهریه دانشجویی، هزینه رفت و آمد و هزینه های وسایل آموزشی هستن. به همین خاطر ممکنه که دانشجویان، به وام دانشجویی نیاز داشته باشن. خوشبختانه دانشجویان دانشگاه پیام نور در هر یک از مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می تونن مبلغ مشخصی رو به عنوان وام دانشجویی پیام نور دریافت کنن.
وام دانشجویی دانشگاه پیام نور به صورت ترمی به دانشجویان داده میشه و البته دانشجویان باید دارای شرایط خاصی برای دریافت این وام باشن که در ادامه مقاله به شرح ثبت وام دانشجویی پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ و شرایط اون می پردازیم.



ثبت نام وام دانشجویی پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
دانشجویان دانشگاه پیام نور در هر یک از مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می تونن تحت شرایط خاصی، اقدام به دریافت و ثبت نام وام دانشجویی پیام نور کنن. در حال حاضر، طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور در هر مقطع تحصیلی و هر واحد دانشگاهی می تونن با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویی به نشانی اینترنتی bp.swf.ir درخواست خودشون رو برای دریافت وام دانشجویی پیام نور در صندوق رفاه دانشجویی ثبت کنن.
البته این موضوع رو باید در نظر داشت که قبل از ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویی، دانشجویان باید نسبت به تشکیل پرونده خود در دانشگاه اقدام کنن و مدارک لازم برای تشکیل پرونده وام رو در اختیار آموزش دانشگاه خودشون بدن، سپس، با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویی، اقدام به ثبت نام وام دانشجویی پیام نور کنن.
بنابراین، ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویی به نشانی bp.swf.ir انجام میشه که تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور می تونن با مراجعه به این سامانه درخواست دریافت وام دانشجویی رو ثبت کنن و دانشگاه نیز موظف به بررسی درخواست های وام دانشجویان هست. پس از تایید وام دانشجویی و درخواست دانشجو، وام دانشجویان به اون ها پرداخت خواهد شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر