صفحه اصلي
افتخارات دانشگاه
ورود
یکشنبه 11 بهمن 1394
کسب رتبه سطح یک و عنوان دستگاه برتر شهرستان دشتستان در طرح تکریم ارباب رجوع
دانشگاه پیام نور برازجان به عنوان رتبه سطح یک و عنوان دستگاه برتر شهرستان دشتستان در طرح تکریم ارباب رجوع دست یافت
کسب رتبه سطح یک و عنوان دستگاه برتر شهرستان دشتستان در طرح تکریم ارباب رجوع
دانشگاه پیام نور برازجان به عنوان رتبه سطح یک و عنوان دستگاه برتر شهرستان دشتستان در طرح تکریم ارباب رجوع دست یافت.


در راستای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به دانشجویان و پاسخگویی سریع و مناسب به آنان، رفتار احترام آمیز و صمیمانه، امانتداری، حفظ اسرار و اطلاعات، پذیرش انتقادها و پیشنهادها، چاپ و توزیع بروشورهای آموزشی جهت آشنایی دانشجویان برای استفاده مناسب از خدمات دانشگاه، استفاده از تمامی پتانسیل های فضای مجازی برای انجام امور آموزشی و دانشجویی بدون مراجعه به دانشگاه و همچنین توجه به عدالت اجتماعی و حفظ کرامت دانشجویان از مهمترین مواردی است که موجب  کسب رتبه سطح یک و عنوان دستگاه برتر شهرستان دشتستان در طرح تکریم ارباب رجوع و اجرای ارزیابی عملکرد ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی و آیین نامه اجرایی مربوطه در جهت صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و دفاع از شان و منزلت و کرامت انسانی در سال 1400 توسط دانشگاه پیام نور برازجان شده است.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز برازجان مدیر تربیت بدنی این دانشگاه گفت:هرساله مسابقات متعددی طبق تقویم ورزشی دانشگاه پیام نور استان برگزار می گردد که در همین راستا مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور هم به میزبانی مرکز برازجان برگزار گردید .
 وی افزود:این مسابقات با حضور پنج تیم از بوشهر ، گناوه ، اهرم ، شبانکاه و برازجان به مناسبت بزرگداشت روز 13 آبان در سالن ورزشی بانوان برازجان انجام پذیرفت.
 امینی ادامه داد:برنامه بازی ها با حضور سرپرست همه تیم ها از طریق قرعه کشی بصورت دو حذفی برگزار شد تا هیچ تیمی با یک باخت حذف نشده و همه تیم ها فرصت حداقل دو بازی را برای شناسایی هرچه بهتر بازیکنان به منظور انتخاب بازیکنان تیم منتخب دانشگاه پیام نور استان داشته باشند . به قید قرعه بازی اول این جام راس ساعت 9 صبح شبانکاره و بوشهر آغاز گردید . انگیزه بالای بازیکنان تیم های شرکت کننده ،حضور مربی تیم منتخب استان  سبب شور و هیجان ، کیفیت و جذابیت بسیار بالایی مسابقات شده بود.
 مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور برازجان اضافه کرد:بازی فینال این دوره از مسابقات بین تیم برازجان و شبانکاره برگزار گردید. تیم برازجان با 2 برد ویک باخت و تیم شبانکار نیز با3 برد پیاپی توانستند به فینال راه یابند. تیم دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد شبانکاره با انگیزه و تلاش بالا توانستند با نتیجه 4 بر 1 تیم مرکز برازجان را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابند. ولی به دلیل عدم رعایت مقررات و استفاده از سه بازیکن غیر دانشجوی ار این مرحله از بازیها حذف گردید و مرکز برازجان به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت. تیم واحد اهرم نیز با یک برد و دو باخت به مقام دوم  دست یافته و مرکز بوشهر نیز در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت. همچنین جام اخلاق این دوره از بازیها به تیم مرکز بوشهر تعلق گرفت.
 وی گفت:مراسم اهدا جوایز نیز در ساعت 16 همان روز با حضور دکتر سیاوش جعفری رئیس پیام نور مرکز برازجان و جمعی از پیشکسوتان دشتستان ، رستگار مسئول کمیته داوران، علیرضا پورمند مدیر فرهنگی مرکز برازجان و سرپرستان ، مربیان و بازیکانان تیم های شرکت کننده برگزار گردید که جوایز تیم های اول تا سوم و جام اخلاق به همراه لوح تقدیر تیم های حاضر اهداء گردید.
امینی همچنین ازتلاش های دکتر جعفری رئیس پیام نور برازجان، عادل میری مدیر تربیت بدنی استان بوشهر ، علیرضا پورمند مدیر فرهنگی مرکز ، عباس رستگار مسول تیم داوران  جهت برگزاری این مسابقات و همینطور از روسای مراکز جهت زمینه سازی برای اعزام دانشجویان ورزشکار به دومین دوره این مسابقات سپاس گزاری نمود.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کسب ابتکار برگزیده دومین جشنواره کشوری دانشجویان دانشگاه پیام نور توسط دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه پیام نور برازجان بابک لطفعلی زاده موفق به کسب رتبه برتر دومین جشنواره حرکت در کشور شد.
 دومین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور از چهارم تا هفتم مهرماه به میزبانی استان گیلان به‌منظور نمایه‌سازی دستاوردهای علمی دانشجویان برگزار شد و غرفه دانشگاه پیام نور استان بوشهر از بین سی‌ویک استان به‌عنوان غرفه برتر شناخته شد و در بخش ابداع بابک لطفعلی‌زاده دانشجوی رشته نرم‌افزار با عنوان نرم‌افزار پیام نور مرکز برازجان که با همکاری سینا کشواری عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور مرکز برازجان تهیه‌شده بود، به‌عنوان ابتکار برگزیده معرفی شد.  
 بابک لطف علی‌زاده دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه پیام نور مرکز برازجان است که با پنج ابداع در زمینه نرم‌افزار در این جشنواره شرکت کرده بود.                    
دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر در رشته مکانیک رضا محمدی، در رشته کشاورزی  وحید سبحانی و در رشته IT بابک لطفعلی‌زاده بودند که در دومین جشنواره کشوری حرکت حائز رتبه برتر در بخش غرفه شدند.
 این دانشگاه طی سال‌های گذشته نیز در این جشنواره حضور فعال داشته است و دانشجویان از طرف وزیر علوم و معاون فناوری رئیس‌جمهور تقدیر شدند.
 
امتیاز دهی